بسم الله الرحمن الرحیم

شعر،لطیفه،داستانک....سرگرمی.........

بسم الله الرحمن الرحیم

شعر،لطیفه،داستانک....سرگرمی.........

پشت ماشین نوشته بود.......(93/10/03)

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ

من از عقرب نمی ترسم

ولی از سوسک می ترسم

من از دشمن نمی ترسم

ولی از دوست می ترسم

.

.

.

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن

هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن

.

.

.

شد شد

نشد نشد

ب…

.

.

.

بمیرد آنکه غربت را بنا کرد

مرا از تو ترا از من جدا کرد

.

.

.

برگ از درخت خسته می شه

پاییز فقط یه بهانه است

.

.

.

در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند

من بیچاره دنبال مرد می گردم

.

.

.

دنبالم نیا آواره می شی

.

.

.

رفاقت قصه تلخی است

که از نامش گریزانم

.

.

.روی قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد گفتم بی سوادم!

.

.

.

غصه نخور

تو هم خوبی!

.

.

.

 

 

در قمار زندگی عاقبت ما باختیم

بس که تکخال محبت بر زمین انداختیم

.

.

.

گر پادشاه عالمی

بازهم گدای مادری

.

.

.

نه عشق

نه خورشید

زیرا هر دو غروب می کنند

.

.

.

از عشق تو لیلی

رفتم زیر تریلی

.

.

.

غصه نخور جوجه خاور

بزرگ می شی بنز تک می شی

.

.

.

عاشق بی انتظار مادر

.

.

.

 

علم بهتر است یا ثروت؟

هیچکدام فقط ذره ای معرفت

.

.

.

دا  کر سی چنت بی

یعنی مادر پسر برای چی خواستی؟

.

.

.

 

به گنده تر و خرتر از خودت احترام بگذار

.

.

.

 

به مد پوشان بگویید آخرین مد کفن است

  • حسین کرمی

طنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی