بسم الله الرحمن الرحیم

شعر،لطیفه،داستانک....سرگرمی.........

بسم الله الرحمن الرحیم

شعر،لطیفه،داستانک....سرگرمی.........

لطیفه های بسیار جالب امروزی...(93/8/25)

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ

۱- دو تا دیوونه میرن یک رستوران کلاس بالا، ‌دو تا کوکا سفارش میدند‌، بعد هم یکی یک ساندویچ از کیفشون درمیارند، ‌شروع می‌کنند به خوردن. گارسونه میاد میگه: ‌ببخشید،‌شما نمی‌تونید اینجا ساندویچ خودتونو بخورید. احمقا یک نگاهی به هم می‌کنند، ‌ساندویچاشونو باهم عوض می‌کنند.

 

 

 

۲- یه روز یه نفر کاغذی پیدا میکنه که روش یه شماره تلفن نوشته بود . زنگ میزنه به همون شماره و میگه: آقا من شماره تون رو پیدا کردم آدرس بدید بیارم خدمتتون!

 

 

 

۳- یه نفر 10 تومن میندازه تو صندوق صداقات، هنوز دوقدم رد نشده بوده،‌ یک ماشین میزنه بهش، درب و داغونش میکنه. همون وقت یک بابای دیگه‌ای داشته یک پولی مینداخته تو همون صندوق، ‌یارو با حال زار پامیشه، ‌میگه: آقا پولتو اونتو ننداز، اون صندوقش خرابه

 

 

 

۴- یه نفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ طرف میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم.

 

 

 

۵- یه نفر 19 تا بچه داشته،‌ بهش میگن: چرا یک بچه دیگه نمیاری، رُند شه؟! میگه: فرزند کمتر، زندگی بهتر

 

 

 

۶- یه نفر میره راهپیمایی، می‌بینه شلوغه برمیگرده

 

 

 

۷- یه نفر تو اتوبوس واستاده بوده، یهو میبینه بند کفشش بازه. به کنار دستیش میگه: آقا قربون دستت، ‌یک دقیقه این میله رو نگردار من بند کفشم رو ببندم.

 

 

 

۸- یه نفر تو مسابقه بیست سوالی شرکت میکنه، قبل از مسابقه بهش میگن: ببین جواب ژاندارمریه ولی همون اول نگی که ضایع بشه، یه چند تا سوال اولش بکن بعد جوابو بگو. مسابقه شروع میشه، یارو میپرسه: جانداره؟ مجریه میگه: نه. یارو میگه: مِریه؟ میگه: نه. یارو میگه: جاندارمریه؟

 

 

 

۹- یه نفر سوار آسانسور میشه میبینه نوشته ظرفیت ۶ نفر با خودش میگه عجب بدبختیه حالا ۵ نفر دیگه از کجا بیارم.

 

 

 

۱۰- بازیکن برزیل که پایش به شدت آسیب دید رونال... نام دارد:

 

1-یک 2-دو 3-سه 4-چهار

 

 

 

۱۱- سر دسته طالبان اسامه بن... نام دارد:

 

1-لادن 2-مهوش 3-سقرا 4- ساناز

 

 

 

۱۲- به یه دونه شلوار لی می گن: "لیوان "

 

به دو تا شلوار لی می گن: "لی لی"

 

به 3 تا شلوار لی می گن: "تریلی"

 

به 4 تا می گن: "چارلی"

 

به 5 تا می گن: "لی لی تو تریلی"

 

به 6 تا می گن: "لی لی با چارلی"

 

به 7 تا شلوار لی میگن: "خیلی!!!"

 

 

 

۱۳- اولی: از مسافرت چی آوردی؟

دومی : تشریف!!!

 

 

 

۱۴- خانمی به اورژانس تلفن زد و با اضطراب گفت: آقای دکتر زود بیاید ، بچه ام خودکار منو قورت داده!

- باشه الان می اییم.

- تا رسیدن شما من چه کار کنم؟

- خب با مداد بنویسید!

 

 

 

۱۵- روزی پسری به مغازه الکتریکی می رود و می گوید: ببخشید آقا ، شرمنده ام ، واقعا عذر می خواهم ، لامپ دارید؟!!

فروشنده : آره پسرجان ، داریم ولی چرا این قدر معذرت خواهی می کنی؟

پسر: آخه لامپ را برای توالت می خوام!!

 

 

 

۱۶- معلم به شاگرد می گه: 5 تا حیوان درنده نام ببر شاگرد می‌گه: 2 تا ببر 3 تا شیر!

 

 

 

۱۷- به یکی میگن: سلام. می گه:هان!  می گن: نگو هان، بگو علیک سلام.  می گه: آهان!

 

 

 

۱۸- از یکی می‌پرسن: بلدی پیانو بزنی؟! میگه: من نه. ولی یه داداش دارم اونم بلد نیست.

 

 

 

۱۹- یکی مهم میشه زیرش خط میکشن، تو امتحان میاد!

 

 

 

۲۰- یکی بیهوا میاد تو اتاق، خفه میشه!

 

 

 

۲۱- بچه : مامان ناهار چی داریم؟

 

مادر با عصابنیت : زهر مار

 

بچه : اخ جون از شر تخم مرغ راحت شدم.

 

 

 

۲۲- یکی رو برق میگیره میمیره فامیلاش سر قبرش با فاز متر فاتحه میخوندن.

 

 

 

۲۳- به یکی میگن: کجا داری میری؟ میگه: دارم برمیگردم!

 

میگن : از کجا ؟ میگه : از همون جایی که داشتم میرفتم.

 

 

 

۲۴- به یکی می گن با وطن جمله بساز. میگه من رفتم حمام و تنم را شستم. می گن نه! با ط دسته دار. میگه اتفاقاً با طی دسته دار شستم!

 

 

 

۲۵- کلمه مادر و زن، هر دو کلمه مقدسی هستند ، ولی پناه بر خدا اگر این دو کلمه یکجا تلفظ شوند!

 

 

 

۲۶- من انسان موفقی هستم

 

دوست داری بدونی رمز موفقیتم چیه !؟

 

اینه !

 

۱۲۳۲۱۳۴۰۳۲۱۴۵۹۱۸۲۶۶۵۱۹۲۳۴۶۰۹۸۷۱۲-۴۰۵

 

به کسی نگیا !!

 

 

 

۲۶- دو نفر داشتن برا هم چاخان می کردن،

اولی می گه : یه کوه نزدیک ماست هر وقت میگم جاسم ،

اونم می گه : جاسم جاسم .

دومی میگه :این که چیزی نیست کوهی که نزدیک ماست ،

هر وقت من میگم : جاسم ،

میگه : کدوم جاسم ؟!!

 

 

 

۲۷- سر سفره عقد عروس بله نمی گفته، داماد یکم فکر می کنه، با صدای بلند میگه: عمو زنجیر باف

 

 

 

۲۸- یکی میافته تو چاه فامیلاش میان سند میزارن تا درش بیارن !

 

 

 

۲۹- یکی دنبال یه دزده می زاره ازش جلو میزنه !

 

 

 

۳۰- یه نفر خودکارش تموم میشه ترک تحصیل میکنه !

 

 

 

۳۱- یکی خوابش سنگین میشه تختش میشکنه

 

بعد که از خواب میپره دستش میشکنه

 

فرداش از مرحله پرت میشه پاش هم میشکنه

 

یه هو میزنه به سرش سرش هم میشکنه

 

بعد خودش رو میزنه به اون راه گم میشه

 

خیلی اعصابش خورد میشه نوار خالی گوش میده

 

یه هو می خوره زمین تا خونه سینه خیز میره

 

 بی هوا میره تو اتاق خفه میشه.

 

 

 

۳۲- یکی داشته جلو پمپ بنزین سیگار میکشید ه میگن آقا اینجا پمپ بنزینه سیگارنکش میگه  اهه من جلو بابام هم سیگار میکشم

 

 

 

۳۳-  یکی میره آمپول بزنه میره تو درمانگاه پیش پرستاره میگه خانم من اومدم آمپول بزنم پرستاره نگاه میکنه میبینه پنی سیلین داره میگه آقاشما آخرین بار کی پنیسیلین زدین ؟ میگه دیروز پرستاره میگه خیلی خب آمپول رو میزنن و یارو غش میکنه حالش بد میشه و .... بعد از اینکه حالش رو جا میارن پرستاره با عصبانیت میگه  مگه نگفتی دیروز پنی سیلین زدی طرف میگه : آره ولی دیروز هم همینجوری شدم!

 

 

 

۳۴- فارسی را پاس بداریم  :

 

چنگال : قاشق تابستونی-  یکی بود یکی نبود

کفش : نفربر

کشتی : تش خیس

آینه : من درش پیدا

شیشه : اونورش پیدا

حمام : پاکستان

دگمه : بستنی

دمپایی : منبر

سیم خاردار : دیوار تابستونی

بچه گربه : نیمکت

پای گربه : پاکت

قایق : کفتر - تشخیس

ماشین : مراکش 

پاک کن : مالش بر دانش

مگس : پرویز

بادمجان : خیار عزادار

گوجه : چراغ خطر دیزی

دماغ : نفس کش

گوش کوب : لهستان

 

 ۳۵- یکی داشته با بچش گرگم به هوا بازی میکرده یه هو جو میگیردش بچش رو میخوره.

 

 

  • حسین کرمی

لطیفه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی